Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Ένα απρόσμενο δώρο και μια ζεστή σοκολάτα

Προχθές κατέφθασε στο σπίτι η αδερφή μου κρατώντας ένα όμορφο κουτί. 
"Για σένα" μου είπε "το στέλνει η Λαμπρούκα".
Η Λαμπρούκα λοιπόν έστειλε ένα δώρο στην αδερφή μου και μαζί με αυτό, φρόντισε να στείλει κάτι και για μένα!! 


Κι επειδή είναι πολύ ταλαντούχα, τα έφτιαξε όλα μόνη της. Από το όμορφα τυλιγμένο κουτί, μέχρι το πουγκάκι, αλλά και το κρεμαστό. 


Γνωρίζει πολύ καλά την τρέλα μου για τα γλυκά, οπότε μου έστειλε ένα γυάλινο βάζο, γεμάτο με θήκες για τρουφάκια, το οποίο τοποθέτησα κατευθείαν στο αγαπημένο μου ντουλάπι!
Το όμορφο χειροποίητο δεντράκι στολίζει ήδη το δέντρο μας, ενώ το υπέροχο κολιέ θα φορεθεί οπωσδήποτε και μάλιστα άμεσα.


Λαμπρούκα μου σ' ευχαριστώ και πάλι!! 
Τελικά νιώθω και είμαι υπόχρεη σε πολλές διαδικτυακές μου φίλες... Σας ευχαριστώ ειλικρινά!

Κατά τ' άλλα οι μέρες μας κυλούν ήρεμα. Τελείωσα με το στολισμό, δεν νομίζω ότι θα φτιάξω κάτι άλλο τώρα πια.
Σειρά έχει η κουζίνα! Χμμμ ετοιμάζω διάφορα καλούδια, ελπίζω μόνο να πετύχουν όλα, γι αυτό στείλτε μου τις ευχές σας για καλή επιτυχία παρακαλώ! 
Όταν θα 'ναι έτοιμα, θα σας τα δείξω, αλλά προς το παρόν θα σας δώσω τη συνταγή της νόστιμης ζεστής σοκολάτας που έφτιαξα εχθές, γιατί ήμουν σε κακό χάλι και χρειαζόμουν κάτι να με τονώσει.
Από το πρωί δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου, ξύπνησα με το ζόρι, είχα ελαφρύ πονοκέφαλο, πονούσε η πλάτη μου και άλλα τέτοια "όμορφα"...
Το απόγευμα λοιπόν, αποφάσισα να κάνω δώρο στον εαυτό μου μια καυτή σοκολάτα!
Ωωωω ήμουν πολύ καλύτερα με την πρώτη κιόλας γουλιά!
Δοκιμάστε τη, θα σας ανεβάσει τη διάθεση!


Για περίπου 2 γεμάτες κούπες :
100 ml + 500ml γάλα
2 κουταλιές σούπας κακάο σε σκόνη (άγλυκο)
1 κουταλάκι τσαγιού ζάχαρη
50 γρ κουβερτούρα

Ρίχνουμε το κακάο και τη ζάχαρη στα 100ml γάλακτος και ανακατεύουμε καλά. Βάζουμε τα 500 ml να βράσουν. Μόλις πάρει το γάλα μια βράση, προσθέτουμε το μείγμα με το κακάο ανακατεύοντας συνεχώς. Κόβουμε σε μικρά κομμάτια την κουβερτούρα και την προσθέτουμε στο γάλα. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και σερβίρουμε!
Κι αν έχετε κέφι ρίξτε από πάνω μια κουταλιά σαντιγί ή αν προτιμάτε λίγο espresso ή λίγο χυμό πορτοκαλιού ή πιπεράκι για να γίνει πικάντικη ή marshmallows που είναι πολύ μόδα τώρα τελευταία. Και στο τσακίρ κέφι ρίξτε λίγο αλκοόλ να ζεσταθεί το κοκαλάκι σας.


Θέλω να σας πω ότι χαίρομαι πολύ όταν μου γράφετε ότι δοκιμάσατε τις συνταγές, πχ. για τα μπισκότα, τα ψωμάκια, τα macarons κ.α. και σας άρεσαν! Ευχαριστώ, χαίρομαι πολύ πολύ!!
Επίσης να σας πω ότι η όμορφη πόρτα και τα δεντράκια από το μαγικό χωριό είναι προϊόντα μοντελισμού και θα τα βρείτε σε σχετικά καταστήματα. 

Σήμερα έχουμε 12/12/12 και ξέρετε τι σημαίνει αυτό ε;
Ότι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα Χο Χο Χο!!
Φιλιά πολλά!
Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

20 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια τα δωρακια σου. Καταφερε να σας κανει δωρακια που ταιριαζουν τοσο ξεχωριστα στη καθε μια σας!! Μπραβο της !
    Και η σοκολατα ακουγεται θεικη παντως.
    Καλημερα κι ευχομαι να μην μας αρρωστησεις!! :)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα φιλεναδα!
    μμμμ τι λιμπιστικη η σοκολατιτσα σου...εγω κανω ροφημα σοκολατας με νουτελα(ε βλεπεις μου λειπουν οι θερμιδες γιαυτο)
    τα απροσμενα δωρακια μας φερνουν τοση χαρα-τοση ευτυχια..και μας κανουν να χαμογελαμε σαν παιδια.
    Με την αγαπη που εχεις για την κουζινα και για τα γλυκακια μου θυμιζεις πολυ την Juliette Binoche σην ταινια le chocolat!
    εισαι σκετη γλυκα λιτσακι μου
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφα τα δωράκια σου!! Και η σοκολάτα....μμμμμ πόσο θα ήθελα μία τώρα!!!!!!
    Καλή επιτυχία στα καλούδια που ετοιμάζεις πάλι και περιμένω να μας τα δείξεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα τα δωράκια σου!
    Χοχοχο! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λιτσάκι....Μόνο αυτό. Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία σε ό,τι φτιάξεις... Περιμένουμε οδηγίες... Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε κορίτσια δώρα και σοκολάτα ζεσταίνουν την καρδιά! Να είστε καλά και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα δώρα υπέροχα!Ευχαριστούμε για την συνταγη της σοκολάτας. Τελευταί είδα και μία ακόμα στην Tv Θα τις δοκιμάσω και τις δύο!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία δώράκια! Και η σοκολάτα με βάζει σε πειρασμό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα τα δώρα σου!
    Εύχομαι να έχουν επιτυχία τα καλούδια σου. Τι εύχομαι? Είμαι σίγουρη.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία με τις συνταγές σου! Η σοκολάτα καταγράφηκε στη μνήμη αμέσως!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι να πρωτοπω για την Λαμπρούκα? ειναι απλα απιστευτη! οπως και δωρα της!
    εχω εντυπωσιαστει ομως με την κουπα σου! την λατρεψαααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τα χαρείς τα όμορφα κι αναπάντεχα δωράκια σου!!!! Καλή επιτυχία στις συνταγούλες!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ πως τη ζηλεύω τωρα την ωραία σοκολάτα σου....Τώρα που πρέπει να βγω στο κρύο!!Τέλειες εικόνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμένα πάντως μου γυάλισε και η κούπα μέσα στην οποία απολαμβάνεις την ωραία και ζεστή σοκολάτα σου! Τέλεια και τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περισσεύει μια κούπα ζεστή σοκολάτα και για εμένα;
    Είναι ότι πρέπει μια τέτοια κρύα ημέρα!

    υ.γ.είσαι διαχρονική αξία στις συνταγές..μαζί με την Αργυρώ,βάζω και εσένα!!

    φιλιά,χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλή και καλή επιτυχία από μένα σε ό,τι καταπιάνεσαι μέσα κι έξω από την κουζίνα! Με 'γεια τα όμορφα δωράκια! Να τα χαρείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ...ότι πλησιάζουν τα Χριστούγεννα...ή η συντέλεια του κόσμου. ΧΑ ΧΑ ΧΑ (γιατί το ακούσαμε και αυτό και μάλιστα όλο και συχνότερα τώρα τελευταία...)

    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου. Τη σοκολάτα θα την δοκιμάσω.

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Λιτσάκι μου!
    Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλάαααα πρέπει να φτιάξεις σύντομα τρουφάκια,σοκολάτας κατά προτίμηση και να μας δώσεις και την συνταγή!!χαχαχα
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια μου!Ελπίζω να σου έφτιαξαν την μέρα όπως αυτό το τέλειο ρόφημα σοκολάτας,που εννοείται πως θα δοκιμάσω!!
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλάκια να δώσεις στα μικρά γλυκά αγοράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πόσο λαχταριστή φαίνεται! Ευχαριστούμε για τη συνταγή...

    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!