Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!

Χάθηκα, χάθηκα, αλλά καλοπερνάω κι ελπίζω να κάνετε το ίδιο!
Μη φανταστείτε ότι κάνω κάτι πολύ ξεχωριστό, αλλά και μόνο που άλλαξα περιβάλλον και ξανασυνάντησα όλους τους συγγενείς και φίλους που έχω εδώ, είναι αρκετό να μου ανεβάσει τη διάθεση!
Επίσης είμαστε προς αναμονή του νέου μαγαζιού των γονιών μου. Ανακαινίζεται και όλος ο χώρος είναι ένα εργοτάξιο. Τα παιδιά βέβαια δεν πτοούνται καθόλου! Τρέχουν, παίζουν, τσιρίζουν και διασκεδάζουν.
Ο Φαίδωνας μάλιστα  έχει λατρέψει τον θείο μου τον Τάκη και θέλει να είναι συνέχεια μαζί του. Είναι ο μικρός αδερφός του μπαμπά μου, έχει υπέροχη φωνή και είναι ο χορευτής μας. Πραγματικός χορευτής! Δίδασκε ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς και μου έμαθε όσα ξέρω! Έχει μια μοναδική χάρη στην κίνησή του και έχει χορέψει το καλύτερο ζεϊμπέκικο που έχω δει ποτέ μου. Ξέρετε, είναι από τις περιπτώσεις αυτές, που όταν σηκώνεται, όλοι κάνουν χώρο για ν' απολαύσουν το θέαμα.
Έχει διδάξει σε ένα σωρό γενιές, ακόμη και σε Γερμανούς. Θυμάμαι που μας ξεθέωνε, χορεύαμε ασταμάτητα μέχρι να ικανοποιηθεί με το αποτέλεσμα. Αλλά όταν ανεβαίναμε πάνω στη σκηνή, ξεσηκώναμε τα πλήθη και σαρώναμε τα βραβεία! Ναι, θυμάμαι καλά εκείνη την εποχή...

Πριν 9 χρόνια, ένα μοιραίο λάθος του στέρησε την αίσθηση των ποδιών του, δεν κατάφερε όμως να του στερήσει το χιούμορ, το πείσμα και την ψυχή του!
Έτσι, όταν βλέπει τα παιδιά τα παίρνει στα πόδια του και πηγαίνουν βόλτες μέσα στο εμπορικό, τους ανεβάζει στα παιχνίδια και περιμένει υπομονετικά μέχρι να βαρεθούνε, τους αφήνει να περιεργαστούν το αμαξίδιό του, απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις του Φαίδωνα, ξανά και ξανά και ξανά και βέβαια κάνουν αγώνες δρόμου! Και χαίρεται με τη χαρά του Φαίδωνα, όταν τον κερδίζει!!
Και φυσικά χορεύει... απολαμβάνει τις αγαπημένες του μελωδίες και χορεύει!
Γιατί ο χορός θέλει ψυχή!!


Εμείς εξακολουθούμε ν' απολαμβάνουμε τις βόλτες μας, τους παππούδες και... τα παιχνίδια. 


Εχθές κοντοστάθηκα σε αυτήν την κουζινούλα, στημένη μέσα στο εμπορικό, έτοιμη να υποδεχτεί παιδάκια και να ψήσουν τα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια τους!
Και την χάζευα για ώρα. Δεν θα με πείραζε καθόλου να ήταν δική μου... Σκέτη γλύκα!


Και τώρα θα σας αφήσω για να πιω το καφεδάκι μου και να βγούμε την πρωινή μας βόλτα! Είναι το τελευταίο Σάββατο πριν τα Χριστούγεννα και θα γίνεται χαμός!


Ως ντεκόρ - στην φωτογραφία -  πρόσθεσα κι αυτά τα ξύλινα κεράκια της μαμάς μου, γιατί μου αρέσουν πολύ. Αν πιάνουν τα χέρια σας, μπορείτε να τα φτιάξετε. Όμορφα δεν είναι;

Φιλιά και καλές βόλτες!
Χριστούγεννα προ των πυλών!!! Γούπιιιι

Litsa

Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

20 σχόλια:

  1. Τι υπέροχες εικόνες! Αυτό δεν είναι και το νόημα των γιορτών; Να περνάμε χρόνο με ανθρώπους που αγαπάμε!
    Να περνάτε πάντα τόσο καλά και να έχετε υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλή αγάπη στη ζωή σας!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ σε όλους! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου φαίνονται σαν τις τέλειες γιορτές, τί άλλο να ζητήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!!ομορφιες. Πολλές ευχες σε όλους τους αγαπημένους μας...Ημουν στον Κώστα κι έκανε ένα τελειο σχόλιο μόλις του είπα που είσαι!!! Θα γελάσεις...φιλιά κι αγκαλιές στους μαμαδομπαμπαδοθείους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περνάτε καλά φίλη μου!!!!
    Εύχομαι και εγω όμορφα Χριστούγεννα με πολύ χαμόγελο και καλή παρέα:)
    Φιλιάααααα:):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπέροχες εικόνες Λιτσακι!! καλές γιορτές σε όλους σας!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ωραία τα Χριστούγεννα όταν είσαι με την οικογένεια αλλά και όταν είσαι στη Γερμανία όπου ξέρουν τι θα πει Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφες εικόνες! Τι ωραία γιορτινή ανάρτηση! Να περνάτε πάντα όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται ότι περνάτε τέλεια !! Μπράβο σας! Ο θείος είναι σούπερμαν!!! Μπράβο του!

    Να περνάτε καλά και να υποδεχθείτε με όλους τους αγαπημένους σας τα όμορφα Χριστούγεννα!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν πειράζει που χάνεσαι Λιτσάκι!
    Να περνάς υπέροχα να φορτίσεις τις μπαταρίες σου με όμορφες χριστουγεννιάτικες εικόνες, με αγκαλιές από τα αγαπημένα σου πρόσωπα, και τα χαμόγελα των παιδιών.
    Όσο για την κουζινίτσα που χάζεψες είναι και το δικό μου όνειρο αυτό!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ο θείος ο Τάκης, φαντάζομαι την εικόνα του ζειμπέκικου! Μπράβο του όμως που παρόλο το γεγονός αυτό, συνεχίζει να είναι γεμάτος ορεξη για ζωή και χαμογελαστός! Τέτοια παραδείγματα θελουμε!!!
    Η κουζίνα στο εμπορικό είναι απίστευτη! Ένα όνειρο, τι να λέμε!
    Καλή επιτυχία στο μαγαζί των γονιών σου, είμαι σίγουρη, από το λίγο που γνωρίζω τις κόρες, ότι είναι άξιοι άνθρωποι και οι άξιοι ανθρωποι, ότι κανουν, το κάνουν καλά!!!!
    ΝΑ περνάτε τέλεια και μην αισθάνεσαι τύψεις που χάθηκες! Οι funs σου σε περιμένουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με τους αγαπημένους σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Χριστούγεννα! Με υγεία και χαρά και πολλά πολλά παιχνίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαιρομαστε που παιρνατε ολοι καλα. Καλα Χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λες το κατασκευαστικό και διακοσμητικό δαιμόνιο σας να έχει να κάνει και με τη Γερμανία; Ακόμα το ερευνώ κορίτσια (αναφέρομαι και στην Κατερινούλα!!). Καλά να περνάτε, να γράφετε και να μας μεταφέρετε ό,τι νιώθετε!!! Πολλά γιορτινά φιλιά από την Πατρίδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευτυχισμένα Χριστούγεννα εκεί στο Βορρά! Να περνάτε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά Χριστούγεννα Λίτσα μου!
    Να περάσετε πολύ όμορφα και να χαίρεστε την όμορφη οικογένειά σας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και αγάπη σε σένα και την οικογένειά σουΛιτσάκι! Καλά Χριστούγεννα!!!Να περνάτε τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λιτσάκι μου αυτή η αίσθηση της οικογενειακής θαλπωρής είναι τόσο υπέροχη!! Ο θείος δυνατός και υπέροχος! Να συνεχίσετε να περνάτε όμορφα! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να περάσετε καλά!αν ο άνθρωπος αυτός ήταν στην Ελλάδα δεν θα μπορούσε ούτε από το πεζοδρόμιο να κατέβει με το καρότσι του, τι κρίμα...πόσα στερούμε από την αδιαφορία μας,την ζωή τους την ίδια κλέβουμε και κάνουμε και σαν να μην μας αφορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!