Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Χιονισμένα μπισκοτάκια

Λατρεύω την ημέρα του Αγίου Νικολάου... Πάντα τη λάτρευα!!
Ίσως γιατί είναι στο μυαλό μου άρρηκτα συνδεδεμένη με τα Χριστούγεννα.
Ίσως γιατί όταν ήμασταν παιδιά η μαμά μάς άφηνε ζαχαρωτά και σοκολάτες έξω από το δωμάτιο, έθιμο των Γερμανών - ίσως και άλλων;; -  μιας και ο δικός τους Άι Βασίλης στην ουσία είναι ο Άγιος Νικόλαος.
Ίσως επειδή το όνομά του με παραπέμπει στη θάλασσα που της έχω αδυναμία.
Ίσως επειδή και οι δυο μου παππούδες ήταν Νίκοι και το πρώτο όνομα που μου δόθηκε όταν γεννήθηκα  ήταν Νικόλ, τουλάχιστον στα χαρτιά του εξωτερικού, αλλά μόλις έφτασε η ώρα της βάφτισής μου στα πάτρια εδάφη, το όνομα αυτό, λίγη ώρα πριν τη βουτιά στην κολυμπήθρα, αντικαταστάθηκε από το Γαρουφαλιά.
Όπως και να 'χει το όνομα το αγαπώ πολύ και είναι γιορτινό!
Κι επειδή οι γιορτές σηκώνουν γλυκάκι, θυμήθηκα τα σοκολατένια μπισκότα, που μοσχοβολάνε πορτοκάλι και κανέλα. 
Ωραία λοιπόν... σοκολάτα, πορτοκάλι και κανέλα, νομίζω αποτελούν έναν υπέροχο, χριστουγεννιάτικο συνδυασμό!



Υλικά
180 γρ αλεύρι
2 κουταλάκια τσαγιού σκόνη κακάο (άγλυκο)
1 αυγό
60 γρ κρύο βούτυρο
1 κουταλάκι τσαγιού ξύσμα πορτοκαλιού
30 γρ άχνη ζάχαρη
2 βανιλίνες
1 κουταλάκι τσαγιού κανέλα

Εκτέλεση
Αναμειγνύοντας όλα τα υλικά δημιουργούμε ένα ζυμαράκι, το τυλίγουμε σε μεμβράνη και το τοποθετούμε για περίπου 1 ώρα στο ψυγείο.
Το ανοίγουμε με το πλάστη, ώστε να έχει πάχος περίπου 4-5 mm και με κουπάτ κόβουμε τα μπισκότα. Τα τοποθετούμε στη λαμαρίνα, καλυμμένη με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς για περίπου 10 λεπτά.

Κι επειδή είναι σχετικά άγλυκα, πασπαλίζουμε με μπόλικη άχνη!!


Κάθε που θ΄ανοίγετε το κουτί ή το βάζο για να πάρετε ένα, θα κυριεύει τα ρουθούνια σας η πιο ωραία μυρωδιά!
Νομίζω πως είναι τα πιο μυρωδάτα που δοκίμασα ποτέ.



Ο Φαίδωνας βούτηξε τα μικρά αστεράκια στο γάλα του και το διασκέδαζε έτσι που επέπλεαν!



Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους εσάς με το ωραίο όνομα! Εύχομαι να το γιορτάσετε και να το απολαύσετε!
Φιλιά σε όλη την παρέα εκεί έξω και υπομονή, γιατί το Σαββατοκύριακο πλησιάζει!!
Και καλά ψησίματα!!


Litsa


Επισκεφθείτε το "HOME" στο FACEBOOK


32 σχόλια:

  1. Εγω λοιπον θα σου ευχηθω. Γιατι μπορει να μη φαινεται στα χαρτια, αλλα εισαι και Νικολ βαφτισμενη και αγαπας πολυ αυτο το ονομα σου. Και μεταξυ μας νομιζω σου ταιριαζει πολυ. Δεν εχεις σκεφτει κι εσυ οτι καποια ονοματα ταιριαζουν πολυ σε καποιους ανθρωπους;
    Σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα με υγεια, εμπνευση, δημιουργιες και πολλη πολλη αγαπη στη ζωη σου!!!

    Τα μπισκοτακια φαινονται πολυ σουπερ. Θα τα δοκιμασω! Απο περσι κανω συνεχεια εκεινη την ευκολη συνταγη χριστουγεννιατικων μπισκοτων που μας ειχες δωσει :)

    Μια υπεροχη μοσχομυριστη μερα ευχομαι :)

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται τέλεια, Λίτσα μου!!!
    Ευχαρίστως θα έτρωγα 2-3-4-5-6-7... !!χαχα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίτσα και χρόνια πολλά!Είναι σαν αν έχεις 2 ονόματα αφού άλλαξε τελευταία στιγμή!!!
    Εμείς έχουμε μια οικογένεια γεμάτη Νικολήδες,κάθε σπίτι και ένας Νίκος!!Εκτός από το δικό μου...εγώ έκανα μόνο κορίτσια!!χαχαχα
    Τα μπισκοτάκια λέω να τα δοκιμάσω.Φέτος θέλω να φτιάξω με τα παιδιά διάφορα τέτοια,να τα στολίσουμε χριστουγεννιάτικα και να τα φάμε!!Δώσε μας και τέτοιες ιδέες!
    Φιλιά πολλά.

    Τέλεια η φωτογραφία με το μπισκότο στο γάλα και το αεροπλανάκι από πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά...παραλίγο δηλαδή:)
    Τα μπισκοτάκια είναι υπέροχα και και πανεύκολα! Πορτοκάλι με κανέλλα και κακάο κάνουν έναν υπέροχο συνδυασμό! Τα τα φτιάξουμε οπωσδήποτε Λίτσα και είμαι σίγουρη ότι και τα δικά μου παιδιά κάπου εκεί τα τα βουτήξουν...
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φτιαξαμε χτες απογευμα. Τα τσακισαμε και οτι περισσεψε το πηραν σημερα σχολειο! Πραγματικα ευκολα και μοσχομυρωδατα!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπεροχη συνταγη και ευκολη FrauLitsaki μου!
    ευχαριστουμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα!!!! φαινονται λαχταριστα!!!!!οντως αυτως ο συνδυασμος των 3 υλικων ειναι φοβερος κ εμενα μ θυμιζει χριστουγεννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σου ταίριαζε πολύ το Νικολέτα! Αλλά δε πειράζει καλό είναι και το Γαρυφαλλιά... Εμείς τον Αι Νικόλα τον έχουμε μόνο να μας σώσει από καμιά θαλασσοταραχή αλλιώς επιμένουμε παραδοσιακά στον Αη- Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ τη χάρηκα τη βόλτα μου στο μπλογκ σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ωραία που είναι!! η βούτα στο γάλα σούπερ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίτσα μου να σε ρωτήσω,πώς τα αποθηκεύεις τα μπισκότα?Στο ψυγείο??Εννοώ,εφόσον είναι χωρίς συντηρητικά πώς τα διατηρούμε?Πότε πρέπει να καταναλωθούν?Σκέφτομαι βλέπεις να τα φτιάξω και να τα προσθέσω σε καλαθάκι για κέρασμα σε σπίτι.Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υ.Γ. 'Οντως σου ταιριάζει υπέροχα το "Νικόλ"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ΄ευχαριστώ, μου το λένε σχεδόν όλοι, είναι σαν το έχω υιοθετήσει πια το όνομα...
      Λοιπόν τα μπισκότα τα βάζω σε μεταλλικό κουτί ή σε αεροστεγές βάζο, ξέρεις αυτά με το λάστιχο-φλάντζα στο καπάκι. Χαχα πως αλλιώς να το πω... δεν ξέρω. Πάντως όχι στο ψυγείο.
      Αντέχουν και μια εβδομάδα, απλά εμείς δεν τα κρατάμε ποτέ τόσο. Αν σου βγει μεγάλη η δόση (που δεν είναι μεγάλη, περίπου 30 μπισκότα), μπορείς ν' αρχίσεις το μοίρασμα σε όλους χεχε

      Διαγραφή
  12. Θα συμφωνήσω με τον Φαίδωνα! Αυτά τα μπισκοτάκια ταιριάζουν τέλεια με το γάλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μύρισε βούτυρο, κακάο και κανέλα η μπλογκογειτονιά! Και δε σταματάτε να δημιουργείτε εσείς οι χρυσοχέρες μαμάδες και μας παρασύρετε και εμάς τις αρχάριες ζαχαροπλαστίνες (<- νέα λέξη)

    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι ο δικός μου παππούς Νίκος κι έχω να θυμάμαι τόσα πολλά!Όμορφα και μυρωδάτα τα μπισκοτάκια σου,θ'ακολουθήσω τις οδηγίες σου και θα τα φτιάξω κι εγώ!Καλή συνέχεια!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικόοοοοολ?????? Ε χρόνια πολλά λοιπόν!!! Τα μπισκοτάκια σου φαίνονται πεντανόστιμα και πολύ εύκολη συνταγή!! Σίγουρα θα την κάνω την ερχόμενη βδομάδα και θα σου γράψω εντυπώσεις!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ πολύ εύκολα, γιορτινά και αρωματικά τα μπισκότα σου Λίτσα!
    Πλάκα έχουν που επιπλέουν κιόλας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά!!! Ούτως ή άλλως αυτή η ευχη λέγεται συχνά μέρες που είναι.. Φετος με εχει πιάσει μια μανια κι εμενα με τα μπισκοτάκια.. Να σε ρωτησω μόνο αν αλευρι χρειάζεται το κοινό ή αυτο που φουσκώνει μόνο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το απλό αλεύρι, για όλες τις χρήσεις! Ευχαριστώ για τις ευχές και τις ανταποδίδω φυσικά! Καλή επιτυχία με τα μπισκότα!

      Διαγραφή
  18. Ααααχ, μυρωδιές! Το πιστεύεις ότι αυτή τη στιγμή έχω ζύμη στο ψυγείο;;; Χαχα, έχει πέσει πολύ φούρνισμα φίλη!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτή η κούπα πανέμορφη..ίσως στο έχω ξαναπεί!
    Τέλεια τα μπισκοτάκια:))
    Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μόλις έγραψα τη συνταγή!!
    χρόνια πολλά Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα Λίτσα, Γαρουφαλιά ή ...Νικόλ!! ...Ένα - ένα μας τα λες!!!
    Δεν θέλω να γίνω κοινότυπη, αλλά το Νικόλ σου ταιριάζει τόσο πολύ. Χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά, θεωρώ ότι απλά έγινε κάποιο λάθος στην ονοματοδοσία... :) Εγώ πάντως ως Νικόλ θα σε σκέφτομαι!!

    Το μπισκοτάκι που επιπλέει στο γάλα πολύ μου άρεσε (αν και δεν πίνω γάλα). Ξέρει να απολαμβάνει ο γιος σου... ξέρει αυτός τι κάνει!!!

    Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φάίνονται πολύ τέλεια τα μικρά χαρούμενα μπισκότα σου αδερφή...αυτό που έγραψες για τη μυρωδιά με έβαλε στην πρίζα....όχι τόσο να τα κάνω , όσο να έρθω σπίτι σου να τα μυρίσω...χεχε και να φάω και κανένα!!
    Κλείνοντας θα δηλώσω πως μέσα σου είσαι και Νικόλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΝΑ ΠΩ Κ ΕΓΩ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!ΑΦΟΥ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ!!!

    ΠΗΡΑ ΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ Κ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ Κ ΕΓΩ!!

    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νικολ-λιτσάκι μου, θα τα δοκιμάσω τα μπισκοτάκια σου, το έχω βάλει στοίχημα να τα πετύχω :)
    Θέλω κι εγώ να μυρίσω τη μυρωδιά τους :))
    Καλημερούδια τώρα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολυ καλημερα σας κυρια μου!
    για μια ακομη φορα η μυρωδια των μπισκοτων σου μου εσπασε τη μυτη..ασε κι εχω παχυνει..:(
    και οσο παχαινω τοσο τρωω:(
    εχω κι εσενα να με κολαζεις!
    κι εγω την αγαπαω αυτη τη μερα, θα γιορταζαν 2 σημαντικα δικα μου προσωπα(δυστυχως δεν ειναι εν ζωη),αλλα γιατι παντα αυτη η μερα δινει το εναυσμα για στολισμους.
    πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. μιαμ μιαμ!
    έχεις δοκιμάσει να βάλεις ξηρούς καρπούς μέσα
    ή δεν ταιριάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και του χρόνου Λίτσα μου, τέλεια τα μπισκοτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θα την δοκιμάσω την συνταγή σου μιας και είμαι καλεσμένη σε τόσα σπίτια στις γιορτές θα είναι πολύ καλό :)

    Καλό σκ Λίτσα μου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!