Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Στολίζοντας με αυγά

Αυγά, αυγά, αυγά παντού! Αυγά βαμμένα, αυγά ζωγραφισμένα, τσόφλια που εξυπηρετούν ως γλαστράκια.
Φυσικά φυτέψαμε και φέτος φακές σε τσόφλια αυγών, αλλά όχι μόνο. 


Είχα σπόρους από τριφυλλάκι, βασιλικό και χλόη, οπότε πειραματιστήκαμε και ναι, φύτρωσαν!
Τα βάλαμε σε μια πλαστική αυγοθήκη και την στολίσαμε με σοκολατένια αυγά, κεριά, χαλίκι, λουλούδια και σημαιάκια από διακοσμητικές ταινίες.


Το Σαββατοκύριακο αγοράσαμε λευκά αυγά από τη λαϊκή και σκέφτηκα να τα βάψουμε σε διάφορα χρώματα. 
Αυτά τα παστέλ, που είναι και τ' αγαπημένα μου, τα βάψαμε με χρώμα ζαχαροπλαστικής! Αμέ! 


Με χρώμα μπλε, αλλά και κόκκινο.
Έπειτα σκέφτηκα να τ' αναμείξω και να βάψω ένα λιλά και ένα πράσινο.

Η διαδικασία απλή. Έβρασα τα αυγά και τα καθάρισα με λίγο ξύδι. Σε ένα ποτήρι έριξα καυτό νερό και λίγες σταγόνες από το χρώμα ζαχαροπλαστικής. Άφησα τα αυγά για αρκετή ώρα μέσα στο χρώμα. Πάντως, όση ώρα και να τ' αφήσετε στο νερό, δεν θα πάρουν έντονο χρώμα.

Κόκκινο και μπλε                                                                                  Μπλε και κίτρινο

 Βάψαμε και άλλα με το κλασικό χρώμα βαφής αυγών.

Το κόκκινο είναι χρώμα ζαχαροπλαστικής, τα άλλα δύο είναι ειδικά για βαφή αυγών

Και να λοιπόν το τελικό αποτέλεσμα.

Αυτά με τις κλασικές βαφές αυγών

Αυτό το δίχρωμο λευκό-πράσινο αυγό το έφτιαξα πολύ εύκολα. Ετοίμασα το χρώμα σε ένα ποτήρι, σύμφωνα με τις οδηγίες στο φακελάκι. Πριν ρίξω μέσα το αυγό, πρόσθεσα λίγο ελαιόλαδο. Το λάδι δεν επιτρέπει να βαφτεί ολόκληρη η επιφάνεια του αυγού, οπότε αποκτά αυτήν την όψη του μαρμάρου.



Και βέβαια, να μην ξεχάσω τα αυγά του Φαίδωνα, τα οποία έφτιαξε στο σχολείο και προστέθηκαν στη συλλογή μας την Παρασκευή.



Ναι, η τραπεζαρία μας έχει τιγκάρει με όλα αυτά τα πασχαλινά στολίδια.
Να δω που θα βάλω τα κόκκινα αυγά όταν έρθει η ώρα τους...


Θα επανέλθω σύντομα.
Ως τότε σας χαιρετώ!

Litsa


Επισκεφθείτε το "Home" στο facebook http://www.facebook.com/pages/Home-is-where-your-story-begins/225452127497286

29 σχόλια:

  1. Καλημέρα! υπέροχα τα αυγουλακια σας! εχω κανει και εγω κατι αναλογο (ανάρτηση να δω ποτε θα ανεβασω). Μου άρεσε ιδιαιτερα το κολπο με το λαδι, θα το δοκιμασω!

    Φιλιά frauLitsaki mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφα!!! Τα παλ χρωματα μου αρεσαν πολυ..... κι εχω και χρωματα ζαχαροπλαστικης.... χμμμμμ αυγα ασπρα δεν εχω ομως :):)

    Ωραια ιδεα παντως. Φιλια Λιτσακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα διακοσμημένο το σπίτι σου,
    καλή Ανάσταση Λιτσάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα!!!! Καλημερα!!!!
    Δεν σε προλαβαινω στις αναρτησεις!!!! Τι πασχαλινος οιστρος ειναι αυτος,παιδι μου!!!!
    Υπεροχα ολα κ τι καλα!!!!! Φιλια πολλα κ καλο πασχα να εχουμε!!!!
    Φιλια στα πιτσιρικια!!!

    (να σου στειλω καμια πασχαλιτσα να στολισεις;;εχεις ολο το ζωικο-πασχαλοβασιλειο επιταξει κ το λατρευωωω!!!!!!) ;-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!! Τι όμορφα που είναι όλα!!! Λες και ζείς σε άλλο μέρος.. παραμυθένιο... Θα είναι η τελευταία φορά που το λέω αλλά νομίζω πως πρέπει να διακοσμήσεις το σπίτι μου....!!! αχαχαχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ....ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!!!!!
    Αυτο με το χρωμα ζαχαροπ/κης το εχω σκεφτει καιε γω...μου αρεσουν τα παλ χρωματα!!!!!Λεω να το κανω...Ειναι ολα πολυ πολυ ωραια!!!!ακασι του χρονου να ειστε καλα...Καλο και ευλογημενο Πασχα να εχουμε ολοι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου άρεσε πολύ η παστέλ εκδοχή! Και ο στολισμός πολύ ιδιαίτερος! Ξεχώρισαν και τα αυγουλάκια του μικρού βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Λίτσα! Πόλύ όμορφα τα αυγουλάκια σας. Αυτό με τα τσόφλια και τις φακές, το έχω κάνει και εγώ :) Αυγά δεν έχω βάψει ακόμη βέβαια, αλλά μου άρεσε πολύ το κόλπο με το λάδι.
    Αν δεν ξαναμιλήσουμε μέχρι τότε, Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί πανδαισία είναι αυτή! Μπράβο σου! Χρώματα, σχέδια, όλα υπέροχα! Να 'στε καλά, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερές ιδέες όπως πάντα!! Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα Λίτσα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πανέμορφα. Τι στο καλό κάνω λάθος κάθε χρόνο και δεν μπορώ να βάψω καλά τα αυγά μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παστέλ μου άρεσαν και εμένα πάρα πολύ! Και η διαδικασία τους είναι πανεύκολη!
    Πολύ πολύ όμορφος ο στολισμός σας Λιτσάκι, πολύ ανοιξιάτικος, χαρούμενος και ρομαντικός!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρά σε σας και χαρά στα παιδιά που είναι μέσα σ' αυτήν την πασχαλιάτικη ομορφιά! Όλα υπέροχα, κλέβω ιδέες! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλή όμορφη και η παστέλ εκδοχή των αυγών! Βασικά όλη η διακόσμησή σου μου αρέσει! Έχει κάτι από τη Λίτσα!!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφη Πασχαλινη ατμοσφαιρα!!!!!

    Καλη Ανασταση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπω,τι ομορφιά είναι αυτή... όχι τίποτ' άλλο αλλά είναι και βράδυ και δεν έχω εύκαιρα αυγά!!! Πάντως μπράβο σου Λιτσάκι μου, είσαι χρυσοχέρα! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φραουλιτσα ομορφη !!!καλό μήνα!!!!!!ειναι φανταστικά όλα τα αβγουλάκια σου και τα διακοσμητικά!!!!το σπίτι το ''έντυσες''γιορτινά και τέλεια!!!!!!μπραβο!Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν σε πιστεύω! Τα πιο ωραία βαμμένα και στολισμένα αυγά που έχω δει ever!Είσαι φανατστική με ζάλισες! Τώρα θα βάψω κι εγώ!!!Τέλειες ιδέες, αυτή με το λάδι καταπληκτική.Μα χρώματα ζαχαροπλαστικής; Που τα σκαρφίζεσαι;Το γλυκό σου, έκανε θραύση.Θα στα πω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εγώ κόλλησα με το χρώμα ζαχαροπλαστικής! Μπράβο για την ιδέα. Θέλω να τη δοκιμάσω! Καλή ανάσταση να έχουμε με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα τελευταία χρόνια δεν βάφω κόκκινα αυγά! Μου αρέσουν τα ιδιαίτερα! Όπως με φλος κλωστές και με χρώμα ζαχαροπλαστικής. επίσης παίρνω τις μεταλλιζέ βαφές από τα λιντλ. Είναι πανεύκολες!
    Katy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τα χρώματα υπέροχα...αλλά δεν μπορώ να βρω λευκά αυγά!!!
    τελως πάντων τα θαυμάζουμε σε σένα...με όμορφο πάντα τρόπο στολισμένα!!!
    να είσαι καλά!!
    καλό μήνα και καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάρα πολύ όμορφα έγιναν!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καταπληκτικά τα φτιάξατε τ΄αυγουλάκια σας και του χρόνου με υγεία!!!!! Καλό Πάσχα σε όλους και όλες μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οφείλω να ομολογήσω ότι η υπέροχη , πολύχρωμη ανάρτησή σου με έβαλε σε πολλές περιπέτειες!
    Κατ'αρχήν άρχισα να ψάχνω άσπρα αυγά σε όλη την πόλη, σουπερ μάρκετ, μαγαζιά με βιολογικά, μίνι μάρκετ, μέχρι και στη γειτονική πόλη έφτασε η χάρη μου, σε μαγαζιά που πουλάνε αυγά από δικές τους κότες , τίποτα! Άσπρο αυγό ούτε για δείγμα! Μετά από όλη αυτή την αναζήτηση και αφού αγόρασα καλού κακού μία συνηθισμένη βαφή, αποφάσισα το βράδυ της Μ.Πέμπτης(μετά την εκκλησία ένα πράμα) να δοκιμάσω τα χρώματα ζαχαροπλαστικής με συμβατικά, ταπεινά καφέ αυγά! Παστέλ δε βγήκαν, αλλά ομολογώ ότι πέτυχα ένα ωραίο κοκκινάκι (έβαλα μπόλικο χρώμα) και ένα ωραίο πρασινομπλέ. Κίτρινο είχα βάλει μόνο ένα γιατί φοβόμουν ότι δε θα βάψει όπως και έγινε και τελικά το έριξε στο μπλε χρώμα και αυτό. Φέτος έκανα δοκιμαστικά μόνο 10 αυγά, αλλά του χρόνου θα βάψω 50 άδα, μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα, δε λερώθηκα καθόλου ούτε εγώ ούτε η κουζίνα, ούτε γάντια δεν έβαλα και το κυριότερο τα αυγά είναι βρώσιμα! Σ'ευχαριστώ πολύ για το τιπ, την ιδέα,τη φωτογραφία που μου κίνησε τόσο πολύ το ενδιαφέρον (κάποια μέρα πρέπει να μας αποκαλύψεις το μυστικό των υπέροχων φωτογραφιών σου) και εύχομαι ολόψυχα και του χρόνου και Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι υπεροχα πραγματα εκανες παλι!!!εψαχνα λευκα αυγα για να τα βαψω οπως εσυ και δεν εβρισκα με τιποτα..δεν πειραζει,του χρονου!!Καλη Ανασταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφος ο στολισμός σου! Τόσο ζωηρός! Να έχετε ένα πολύ πολύ όμορφο Πάσχα <3
    Ελένη από craftwithmom

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!