Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Τα παλιά μπουκάλια, το παλιό κάδρο και το "HOME"

Έχει αρχίσει να μπαίνει μια τάξη στο σπίτι και μαζί με την τάξη άρχισε να ανεβαίνει και η διάθεσή μου. Το Σαββατοκύριακο ξεκουράστηκα και ασχολήθηκα μόνο με τα παιδιά και πράγματα που μου κάνουν κέφι. Είδα ταινίες, ξεφύλλισα περιοδικά και βιβλία, χάζεψα στο pinterest και οι φωτογραφίες που είδα εκεί με συνεπήραν. Φούσκωσαν τόσο πολύ τα μυαλά μου, που ο Ανδρέας με κοίταξε έντρομος όταν του αποκάλυψα όλα όσα σκέφτομαι ν' αλλάξω στο σπίτι. Και δεν θέλω να κάνω μόνο αλλαγές, αλλά έχω σκοπό να κάνω και διάφορες μικροκατασκευές με τη βοήθειά του. Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι τόσο όμορφο, όσο το φαντάζομαι, γιατί κάποιες φορές δεν μου βγαίνουν όσα φαντάζομαι... Τέλος πάντων.
Μεταξύ άλλων το ΣΚ διακόσμησα μερικές γωνιές του σπιτιού ή πιο σωστά, γέμισα τα κενά που άφησαν πίσω τους τα χριστουγεννιάτικα. Αυτή η εποχή είναι πάντα δύσκολη. Μετά τα Χριστούγεννα και πριν την άνοιξη... Ούτε φθινόπωρο, ούτε άνοιξη...
Είχα κρατήσει λίγα μπουκάλια από κρασιά που καταναλώθηκαν στις γιορτές, όλα στην ίδια περίπου απόχρωση, από πράσινο ή καφέ γυαλί και έβαλα μέσα τους φωτάκια που ανάβουν με μπαταρίες.


Δημιουργούν μια πολύ ζεστή ατμόσφαιρα όταν είναι όλα αναμμένα, ειδικά το βράδυ που χαμηλώνουν τα φώτα.


Νέα αγαπημένη συνήθεια είναι τα γράμματα. Μου αρέσουν πολύ και νομίζω πως θα γεμίσω το σπίτι. 
Την αρχή έκανε η αδερφή μου, που μου δώρισε στις γιορτές γράμματα που σχηματίζουν τη λέξη "HOME" και τα οποία έβαλα στην είσοδο!


Έτσι μου έμεινε το κάδρο που πάντα κρεμούσα στην ίδια θέση. Κι επειδή το συγκεκριμένο έχει βάθος, σκέφτηκα να το ντύσω εσωτερικά με λίγο ύφασμα και να το μετατρέψω σε δίσκο για τα κλειδιά. Έτσι τώρα δεν θα βλέπω πεταμένα τριγύρω κλειδιά και άλλα μικροπράγματα, τα οποία αφήναμε χύμα επάνω στο ντουλάπι.


Έκοψα το ύφασμα λίγο μεγαλύτερο και το τύλιξα γύρω από το χαρτόνι, ώστε να τεντώσει καλά. Το γυαλί το έβαλα τέρμα πίσω, για να μην χτυπιέται από τα κλειδιά, αν και θα μπορούσα να το παραλείψω εντελώς.
Εντάξει, είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα, οπότε θα το κρατήσω, εκτός κι αν ξαναχρειαστώ το κάδρο. Τότε βλέπουμε...


Αυτά τα λίγα κάναμε το ΣΚ και τώρα  η ρουτίνα μας συνεχίζεται. Μια ρουτίνα πλούσια σε υποχρεώσεις, αλλά δεν πειράζει.
Σας αφήνω με ευχές για καλή εβδομάδα, ήσυχη και δίχως πολύ τρέξιμο.
Τα φιλιά μου

Litsa
 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα αδερφή με τις γεμάτες έμπνευση και κέφι ιδέες σου! Τέλεια τα μπουκάλια και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα! Πολύ μου άρεσαν οι διακοσμητικές επεμβάσεις σου στο σπίτι. Ειλικρινά δε ξέρω ποια μ΄αρέσει περισσότερο κι αυτό μου συμβαίνει σπάνια! Μπράβο σου,λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η σύνθεση με τα μπουκάλια και τα κουκουνάρια καθώς επίσης και ο δίσκος για τα κλειδιά!! Καλή επιτυχία και στις υπόλοιπες δημιουργικές παρεμβάσεις που σχεδιάζεις. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία η ιδέα σου για τα ''πεταμένα'' κλειδιά...! Κι ωραία τα φωτισμένα μπουκάλια... Καλημέρα Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ έτσι όπως σε άκουσα λέω θα ξεκουραστεί για καμιά βδομάδα! Μόνο τόσο ήτανε! Αυτό το πίντερεστ θα μας καταστρέψει! Αυτό το βλέμμα του άντρα σου μπορώ να το φανταστώ γιατί έτσι με κοιτάει κι ο δικός μου. Προχθές κι εγώ του είπα για κάτι εύκολο που θέλω να κάνω, δηλ. κάνει...! χαχα! Ωραίο και το Home! Δεν χωρούσε πουθενά όμως ολόκληρο ρε συ; Η κλειδοθήκη πολύ καλή!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα εντάξει Κατερίνα γελάω με τους άντρες μας! Πφφφ πρέπει να κόψω το pinterest... :-)

      Διαγραφή
  6. Τα μπουκάλια έτσι είναι μια λύση για να μην πεταχτούν και μου αρέσει πολύ που τους έβαλες φωτάκια!Δεν τα φύλαξες με τα χριστουγεννιάτικα ε?Κι εγώ μπήκα στο πειρασμό να κρατήσω μερικά αλλά δεν το έκανα!Βέβαια τσεκάρισα σε ποια κούτα τα έβαλα!!Επίσης τα γράμματα είναι τέλεια στο σπίτι σε κάποιον τοίχο και δείχνουν πολύ όμορφα!Καλή συνέχεια Λιτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λίτσα!!
    Νομίζω ότι το ξεκινάς καλά!!
    Μας κρατάς σε αγωνία γι΄αυτά που πρόκειται να ακολουθήσουν δίνοντάς μας ταυτόχρονα μικρές δόσεις από διακοσμητικές δημιουργίες!!! Αγωνιούμε, γι΄αυτό μην καθηστερείς!
    Όσα έκανες μέχρι στιγμής είναι απλά υπέροχα!
    Τα δε γράμματα τα είχα δει από την πρώτη στιγμή στο μπλόγκ σου και πραγματικά τα λάτρεψα.
    Μιας και το αναφέρεις τώρα, είναι απλά μια κατασκευή των ΚαΠα, ή τα αγόρασαν από κάπου? Ρωτάω επειδή κι εγώ έχω αυτή τη μανία με τα γράμματα και ψάχνω να βρω για το σπίτι....

    Σε φιλώ!!
    Keep going!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου τα γράμματα δεν είναι κατασκευή των ΚαΠα, αλλά τα αγόρασαν (παραδόξως). Νομίζω πως είναι από το Maison

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!Πολύ όμορφη δουλειά ιδίως τα μπουκάλια!Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίγα τα θεωρείς αυτά Λίτσα; και ταινίες και σερφάρισμα και περιοδικά και κατασκευές κ.λπ.; εγώ νιώθω ότι μόνιμα κινούμαι πάνω-κάτω στο σπίτι χωρίς να κάνω κατι συγκεκριμένο (κατι κανω λαθος μαλλον), κι αυτά τα αγαπημένα μου περιοδικά που περιμένουν να τα ξεφυλλίσω κι οποτε κάθομαι όλο κάποιος κατι θα χρειαστεί, όλο και κάποιος θα γκρινιάξει.. Πάντως οι διακοσμήσεις πολύ όμορφες και περιμένουμε και τα project του έτους.. κι εγώ το ίδιο αντιμετωπίζω με τον σύζυγο ο οποίος απορεί ποτε επιτέλους θα σταματήσω τις αλλαγές! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δημιουργικό σ/κ!!! Όλα είναι υπέροχα αλλά μ'άρεσε πάρα πολύ τα Home!!!Είναι πολύ χαριτωμένο! Θέλω κι εγώ αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφα ολα Λιτσα. Κι αυτο με την κορνιζα για τα κλειδια μου αρεσε πολυ. Αλλα κατι μου λεει οτι αν το κανω ο αντρας μου παλι τριγυρω θα τα αφηνει ολα :)

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με πολύ όμορφες ιδέες άρχισες! Και τα μπουκάλια και το κάδρο υπέροχα! Και τα γράμματα φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφο το HOME ρε Λίτσα. Έχω και εγω την ίδια λόξα με τα γράμματα. Πάλι πήρες το τίποτα και το έκανες κάτι που λέει και μια ψυχή (για τα μπουκάλια λέω ). Μπράβο βρε Λιτσάκι. Σου εύχομαι όλη τη χρονιά όλες σου οι μοναδικές σου έγνοιες να αφορούν την διακόσμηση. Ανυπομονώ να δω τις κατασκευές του Ανδρέα. Καλημέρα και καλή και δημιουργική χρονιά Λιτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το κουτί για τα κλειδιά μου άρεσε πολύ. Και για άλλες χρήσεις. Το επεξεργάζομαι.... Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ όλες πολύ πολύ και σας εύχομαι καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι όλα τέλεια! Και ο τρόπος που τα φωτογραφίζεις βρε παιδί μου! Λες και είναι από περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τελικά το σπίτι είναι εξίσου ωραίο και στολισμένο και μετά τις γιορτές! Καλώς σε βρίσκω και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Λίτσα! Καλή χρονιά! Σίγουρα θα δούμε πολλά υπέροχα πάλι... δεν σε φοβάμαι. Και όσα είδαμε σήμερα ήταν εξαιρετικά. Φιλιά πολλά και να ξέρεις καμιά φορά η ρουτίνα είναι λυτρωτική. Την έχω αναζητήσει όταν συμβαίνουν διάφορες ''εκπλήξεις'' όχι και τόσο ευχάριστες...χαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλεος, κοπελιά! Είχα προγραμματίσει ένα σωρό δουλειές για το απόγευμα και τώρα πρέπει να πλύνω μπουκάλια και να τα φωτίσω! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Έχω κι εγώ ένα κενό από τα Χριστούγεννα για το οποίο δεν έβρισκα τίποτα καλό, αλλά φρόντισες! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!