Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Φωτιζόμενη γιρλάντα

Όσο πλησιάζει η άνοιξη, τόσο μεγαλώνει η διάθεσή μου για δημιουργία. Τελευταία βέβαια, όσο πλησιάζει η άνοιξη, τόσο περισσότερο κρύο κάνει και ο καιρός αυτός με "βαραίνει" τόσο, που δεν έχω διάθεση να φτιάξω τίποτα...
Τη σημερινή γιρλάντα λοιπόν, την εντόπισα πριν καιρό στο διαδίκτυο και την έβαλα στη λίστα των "to do". Παλεύω μαζί της έναν μήνα τώρα, την πιάνω, την παρατάω, κόβω, διπλώνω, βαριέμαι και πάει λέγοντας. Το περασμένο Σαββατοκύριακο όμως το πήρα απόφαση! Αφιέρωσα δύο ωρίτσες και επιτέλους τα κατάφερα!
Θα σας αναστατώσω βέβαια, γιατί για να φτιάξετε αυτή τη γιρλάντα, θα χρειαστεί να βγάλετε από τις κούτες τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια... Δε θέλω γκρίνιες! Το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει, θα δείτε...


Θα χρειαστείτε όμορφες κόλλες χαρτί (όχι χαρτόνι), ψαλίδι και τα λαμπιόνια.


Επίσης θα χρειαστείτε και ένα πεντάχρονο και βάλε, το οποίο με χαρά και ενδιαφέρον θα σας βοηθήσει, ενώ εσείς με μια κούπα καφέ στο χέρι, θα του εξηγείτε τι ακριβώς πρέπει να κάνει! Εσείς θα απολαύσετε τον καφέ σας κι εκείνο θα νιώσει τη χαρά της δημιουργίας. Όλοι ευτυχισμένοι!


Κόβετε τις κόλλες σε τετράγωνα κομμάτια 15x15cm, ή σε όποιο μέγεθος θέλετε, αρκεί να είναι τετράγωνα. Εγώ πάντως τις έκοψα στο μέγεθος που προανέφερα.
Για να δείτε πώς ακριβώς φτιάχνονται οι χάρτινοι κύβοι, πατήστε ΕΔΩ για να δείτε βήμα προς βήμα τη διαδικασία, ή ΕΔΩ για να παρακολουθήσετε το βιντεάκι.


Δεν είναι ανάγκη να γνωρίζετε γερμανικά για να φτιάξετε τους κύβους, το μόνο που πρέπει να γνωρίζετε, είναι ότι στο τέλος, αφού δηλαδή διπλώσετε τα τετράγωνα χαρτάκια, θα διαπιστώσετε ότι στη μια άκρη έχουν μια μικρή οπή. Θα πρέπει να φυσήξετε ελαφρώς μέσα στην οπή για να φουσκώσουν και να μετατραπούν σε κύβους.


Περνάτε τα λαμπιόνια μέσα στις οπές, τα σταθεροποιείτε με λίγο blu tack, ή ότι άλλο σκαρφιστείτε, ώστε να μην πέφτουν οι κύβοι και... με γειά την ανανεωμένη σας γιρλάντα!



Δεν σας κρύβω ότι την λάτρεψα. Από κοντά είναι πολύ πιο εντυπωσιακή και μάλιστα θα μπορούσε άνετα να μπει στην κρεβατοκάμαρα ή σε παιδικό δωμάτιο. Την προσαρμόζετε στο γούστο σας, επιλέγοντας απλά χαρτιά σε χρώματα που σας αρέσουν!
Εγώ για την ώρα την έβαλα στην τραπεζαρία, αλλά σίγουρα θα αλλάξει θέση μόλις ανανεώσω το σπίτι. Άλλωστε είναι καιρός για ανοιξιάτικο στολισμό σιγά σιγά...

Παρακάτω σας έχω μια βραδινή λήψη κι ελπίζω να σας έπεισα ήδη και να την φτιάξετε σύντομα!


Είναι πια καιρός για κατασκευές και λουλούδια και χρώμα και φως και νόστιμα γλυκά, αλλά αυτά τα αφήνω για λίγο αργότερα!
Προς το παρόν σας φιλώ και σας εύχομαι από τώρα καλό Σαββατοκύριακο.

Litsa

Υ.Γ. αν σας ενδιαφέρει, τα χαρτιά με τα οποία έφτιαξα τους κύβους, τα αγόρασα από ΕΔΩ.


 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

25 σχόλια:

  1. Είναι πολύ εντυπωσιακή και ανοιξιάτικη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι /ότι πιο όμορφο έχω δει. Υπέροχο! Μπράβο αδερφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apla τελειο...μπραβο για τη δουλεια σου!καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Λιτσα μου!!! Τι πανεμορφη γιρλαντα!! Οπως παντα με κατι ξεχωριστο....θα μας ξεσηκωνεις!
    Αυτα τα υπεροχα χαρτια απο που τα προμηθευτηκες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου ευχαριστώ! Τα χαρτιά είναι από το Tiger, το γράφω και στο τέλος του κειμένου, για τους ενδιαφερόμενους :-)
      Φιλιά και καλημέρα

      Διαγραφή
  5. ω τι όμορφη!! Αν και νοίζω οτι εγώ θα την κρατήσω την ιδέα για τα Χριστούγεννα!!! Τα χαρτιά είναι από το tiger ε?? Κάποια τα έχω πάρει κι εγώ αλλά για άλλη χρήση..που δεν έχω βρει ακόμα..χεχε!! πολλά φιλιά και μια όμορφη μέρα Λίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντυπωσιακή πραγματικά. Τα λαμπάκια με δυσκολεύουν, αφού τα έχω πάντα αναμμένα, στο καθιστικό και αυτό δεν αλλάζει εδώ και πολλά χρόνια. Σκέφτομαι όμως, πως μπορεί να υπάρχουν κι αυτή την εποχή σε κάποια μαγαζιά, στηνΑθήνα, ίσως. Θα το ψάξω γιατί θέλω και γω να φτιάξω μια γιρλάντα.
    Επειδή σε πεντάχρονο δε μου βρίσκεται κάτι, τρίχρονο κάνει; Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα κάνει και το τρίχρονο, μόνο που εκεί πρέπει να βάλεις κι εσύ ένα χεράκι...
      Νομίζω κι εγώ πως όλο και κάπου θα υπάρχουν αυτή την εποχή λαμπιόνια, δεν μπορεί... Ειδικά σε Αθήνα και Θεσ/κη.
      Ευχαριστώ πολύ και φιλιά

      Διαγραφή
  7. Υπεροχη η γιρλαντα!!!!
    Να σου πω την αληθεια βαριεμαι λιγακι τη διαδικασια, αλλα μου αρεσε τοσο που ισως το προσπαθησω :)

    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη και τα χαρτιά έχουν υπέροχα σχέδια! Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα εύσημα σ' εσένα αλλά και στο μικρό βοηθό! Είναι υπέροχη πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Λίτσα!!! Τι τέλεια κατασκευή! Φανταστική η γιρλάντα! Μου άρεσε πάρα πολύ και πραγματικά μου έφτιαξες την διάθεση!
    Είσαι υπέροχη! Λευκή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια μου ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να ανεβάσατε διάθεση, γιατί μπαίνουμε στην άνοιξη, βρέξει-χιονίσει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ όμορφο και χαρούμενο το αποτέλεσμα... θα ηταν τελειο αναμμενο για φωτογράφιση... (καθενας με τον πονο του χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ομολογώ ότι είναι πολύ όμορφα! Όμως τα λαμπάκια που είναι κλεισμένα μέσα στα χάρτινα κουτάκια, δεν παίρνουν από πουθενά αέρα! Φοβάμαι λίγο για καμία φωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνουν κορίτσι, γιατί η τρύπα από επάνω είναι μεγαλούτσικη. Αν όμως φοβάσαι, άστο καλύτερα...
      Φιλιά και καλό ΣΚ

      Διαγραφή
  14. Φανταστική είναι Λίτσα! Πάντα με εντυπωσιάζει τελικά αυτή η τεχνική για γιρλάντα. Έχει το tiger τέτοια χαρτιά; Προχθές πήγα και δεν τα είδα μωρέεεε :))))
    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες σου γίνονται όλο και καλύτερες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καταπληκτική κατασκευή! χαρά στην υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη κατασκευή!!!Και εγώ εχω βάλει στο μάτι μια κατασκευή με φωτάκια,αλλά όλο το αναβάλλω.Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μας φτιαχνεις την διαθεση λεμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μας φτιαχνεις την διαθεση λεμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πραγματικα εντυπωσιακη!!πανεμορφη ιδεα!!!!
    μικρες ιδεες που ομορφαινουν την καθημερινοτητα μας!!!!!να σαι καλα και να περασετε ενα υπεροχο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάρα πολύ όμορφη!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστική την έκανες Λιτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!