Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Cinnamon Roll Muffins

Τον τελευταίο καιρό όπου κι αν κοιτάξω ξεπετάγονται μπροστά μου λαχταριστά cinnamon rolls, αυτά δηλαδή τα υπέροχα ρολάκια με γέμιση κανέλας. Θέλω εδώ και καιρό να τα φτιάξω, αλλά σκέφτομαι ότι η ζύμη τους απαιτεί μαγιά κι εγώ με τη μαγιά δεν έχω άριστες σχέσεις. Επηρεασμένη μάλλον από τα τσουρέκια, που ακόμη δεν τους έχω πάρει τον αέρα (οπότε μια μου πετυχαίνουν και μια όχι), έχω προδικάσει οτιδήποτε φτιάχνεται με μαγιά. 

Εχθές όμως μιλούσα με την αδερφή μου (η οποία τα φτιάχνει πια σε εβδομαδιαίο επίπεδο και με περισσή ευκολία) και με διαβεβαίωσε ότι είναι πανεύκολα. Οκ λοιπόν, με έπεισε και θα τα φτιάξω κάποια στιγμή, αλλά προς το παρόν έχω βρει μια εναλλακτική λύση και μάλιστα πεντανόστιμη!


Μάφινς κανέλας, των οποίων η ζύμη βασίζεται σε αυτή των cinnamon rolls, δίχως όμως τη μαγιά. Τη συνταγή αυτή έπρεπε να τη δοκιμάσω και αν αγαπάτε κι εσείς την κανέλα, σας τη συστήνω δίχως δεύτερη σκέψη. Τα μάφινς έχουν στο εσωτερικό τους την υγρασία που χρειάζεται, η γλύκα τους είναι ισορροπημένη και ναι τα λατρέψαμε με την πρώτη μπουκιά. Πρόλαβα να δοκιμάσω μόνο ένα και ο Ανδρέας άλλο ένα. Τα υπόλοιπα τα καταβρόχθισε ο Φαίδωνας, βγάζοντας ήχους ευχαρίστησης (δίχως υπερβολές). Όσο για τον Ορφέα... εντάξει, μου είπε ευθαρσώς ότι τρώει μόνο τα κανονικά μάφινς και όχι αυτά. Κανονικά για τον Ορφέα είναι τα κεϊκάκια βανίλιας, άντε και με σταγόνες σοκολάτας στο τσακίρ κέφι. Ως εκεί!

(Για 10 μάφινς)
Για τη ζύμη θα χρειαστείτε:
125 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
75 γρ ζάχαρη κρυσταλλική
μία κάψουλα βανίλιας ή ένα κουταλάκι γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
2 μεγάλα αυγά
150 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι γλυκού μπέικιν πάουντερ
50 ml γάλα

Για τη γέμιση:
30 γρ καστανή ζάχαρη
1 κουταλάκι γλυκού κανέλα σε σκόνη

Εκτέλεση:
Τοποθετούμε 10 χάρτινες θήκες για μάφινς στην ειδική φόρμα. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Χτυπάμε καλά το βούτυρο με τη ζάχαρη και τη βανίλια. Προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά. Έχουμε ανακατέψει το αλεύρι με το μπέικιν και τα ρίχνουμε και αυτά στο μείγμα. Τέλος προσθέτουμε το γάλα και χτυπάμε μέχρι να ανακατευτούν καλά όλα τα υλικά.
Για τη γέμιση ανακατεύουμε την καστανή ζάχαρη με την κανέλα.

Μοιράζουμε το ένα τρίτο του μείγματος στις χάρτινες θήκες και πάνω του μοιράζουμε τη μισή ποσότητα της γέμισης. Ξαναμοιράζουμε το επόμενο ένα τρίτο του μείγματος στις 10 θήκες, έπειτα την υπόλοιπη γέμιση και τελειώνουμε με το τελευταίο ένα τρίτο μείγματος. Στην ουσία γεμίζουμε τις θήκες εναλλάξ μια με μείγμα και μια με γέμιση. Κατανοητό;
Τα ψήνουμε στον προθερμασμένο φούρνο για 25 -30 λεπτά στις αντιστάσεις. Επειδή όμως κάθε φούρνος διαφέρει, κάντε έναν έλεγχο μόλις περάσουν τα 20 λεπτά, μήπως και έχουν ψηθεί ήδη.
Μόλις τα βγάλουμε, τα αφήνουμε να κρυώσουν. Όποιος επιθυμεί μπορεί να τα πασπαλίσει με άχνη και κανέλα.



Τώρα που το Σαββατοκύριακο είναι μπροστά μας κι αν έχετε ευκαιρία, δοκιμάστε τα και πείτε μου τη γνώμη σας. Νομίζω ότι θα τα αγαπήσετε.


Έτσι θα σας αφήσω. Με την εικόνα αυτής της μικρής λιχουδιάς, η οποία θα συνοδεύσει άψογα τον καφέ ή το τσάι σας.


Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο φίλοι αγαπημένοι!


Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα Λιτσάκι. Ααα αυτά θα γίνουν σίγουρα! Εμείς είμαστε φαν της σοκολάτας (δηλαδή κωστας και μελίτα) αλλά νομίζω έχω δικαίωμα να κάνω κάτι για μένα! Αγαπώ cinnamon rolls αλλλά τα παίρνω πάντα έτοιμα. Αν λοιπόν αυτά είναι σαν υποκατάστατο και τόσο εύκολο να γίνει μάλιστα τότε σίγουρα θα τα κάνω! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Λιτσα μου!!! Δύσκολος κριτής ο Ορφεας σαν την κόρη μου... Φαίνονται λαχταριστά όμως και σίγουρα θα είναι και γευστικά.. Θα τα δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπαμε cinammon rolls!! θα τα αγαπησουμε κι αυτα τα κεκακια σιγουρα!! καλημερα Λιτσακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!