Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Wood and Stone by Lts

Εδώ και λίγο καιρό συνέβη κάτι πολύ όμορφο, το οποίο είναι πια καιρός να μοιραστώ μαζί σας!
Οι πέτρες που με τόση αγάπη "αγκαλιάσατε", η δημιουργική μου αυτή διάθεση, που τόσο απλόχερα στηρίξατε με λόγια ενθαρρυντικά και σας ευχαριστώ ξανά και ξανά γι αυτό, οι πέτρες λοιπόν είναι πια διαθέσιμες στο JamJar



Επιτέλους κατάφερα μετά από αρκετή δουλειά και ξενύχτι, να στήσω εκεί το μικρό μου e-shop και να θέσω όλες μου τις δημιουργίες στη διάθεση όσων ενδιαφέρονται! Το ονόμασα Wood & Stone by Lts, γιατί δε ζωγραφίζω μόνο πέτρες πια, αλλά και ξύλο. Κάνοντας ένα βήμα παραπέρα και μετατρέποντας σε πράξη όλες τις ιδέες που είχα στο μυαλό μου, κατάφερα να ζωγραφίσω μικρά ξύλινα στολίδια, αρχικά για το δικό μας σπίτι. Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό, οπότε και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας.


Έτσι λοιπόν, στο μικρό e-shop θα βρείτε, πέρα από κάποιες πέτρες, και ξύλινα στολίδια σε σχήμα καρδιάς.


Αλλά και σε σχήμα αστεριού, για τα δικά σας αστέρια...


Θα βρείτε επίσης λατινικά ξύλινα γράμματα, ζωγραφισμένα στο χέρι.



Δοκίμασα την πρώτη φορά να ζωγραφίσω τα αρχικά των αγοριών και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ, ειδικά όταν είδα τα γράμματα κρεμασμένα στο δωμάτιο τους. Έτσι αποφάσισα να τα εντάξω στα προϊόντα του e-shop.



Τέλος, θα βρείτε και μία ξύλινη πινακίδα, την οποία αγαπώ πολύ. Μια μικρή ταμπελίτσα με τα λόγια του Πίτερ Παν, για τα αγόρια που θέλουν να μείνουν για πάντα παιδιά. 


Οι ταμπελίτσες αυτές έχουν γίνει η αδυναμία μου, οπότε σκοπεύω να ετοιμάσω αρκετές ακόμη...


Αυτά κι άλλα πολλά θα δείτε στο Wood & Stone by Lts. Και λέω "κι άλλα πολλά", γιατί οι ιδέες μου είναι πολλές, οπότε με κάθε ευκαιρία θα προσθέτω και κάτι ακόμη στα προϊόντα του καταστήματος. Φυσικά είμαι στη διάθεσή σας για κάθε απορία, ερώτηση, πληροφορία ή ακόμη και για ειδική παραγγελία. Και φυσικά σας ευχαριστώ για μια φορά ακόμα...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλοι αγαπημένοι!

Litsa

 Επισκεφθείτε το "Home"  στο facebook

18 σχόλια:

  1. Λίτσα μου καλημέρα και καλή αρχή! Πραγματικά σου εύχομαι τα καλύτερα... να ανθίσει το καινούργιο σου μαγαζάκι και καλές πωλήσεις! Σε φιλώ! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι μεγάλη μου χαρα να πω οτι εχω και πετρουλα και καρδουλες ξυλινες απο τα χερακια σου και ειναι εκπληκτικα! Ετοιμασου για περισσοτερα. Καλη αρχη αγαπη μου! Παντα επιτυχιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσακι και πολύ που άργησες!! Αντε επιτέλους! Όλα είναι καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή δημιουργική αρχή Λιτσάκι!!!!!!!!
    Μαρία Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λιτσάκι! Ταιριάζεις πολύ στο JamJar και είναι τυχερό που σε φιλοξενεί :-) Καλές δουλίτσες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καθε επιτυχία ευχομαι αδερφή!!!Αν κι αυτό ειναι σιγουρο με τα υπέροχα δημιουργήματα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή αρχή Λίτσα μου! Καλές δουλειές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίτσα μου, συγχαρητήρια. Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι καλές δουλειές και μια φανταστική δημιουργική περίοδο. Το jamjar είναι υπέροχο για αυτό που κάνει. Οι δημιουργίες σου βρήκαν το τέλειο σπίτι τους. Πάρα πολύ το χάρηκα που προχώρησες το χόμπυ σου! Είναι πραγματικά υπέροχα όλα αυτά που σχεδιάζεις!!!! Έχεις τόσο ταλέντο! Πολλά φιλιά! Μου έφτιαξαν τη μέρα τα νέα σου! Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λιτσακι μου τι καταπληκτικα νεα ειναι αυτα;;;; μπραβο κοριτσακι μου!!! Καλη αρχη!!! Ειμαι σιγουρη οτι οι πετρες σου και ολες οι δημιουργιες σου θα αγαπηθουν ακομα πιο πολυ!!! Ντροπη μου που ακομα δεν εχω επιλεξει τα δικα μου!!! Θα το κανω το συντομοτερο!!!! Καλες δουλειες!!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίτσα μου καλή αρχή! Αν κρίνω από μένα που λάτρεψα τα γούρια σου αλλά δεν είχα την δυνατότητα να τα αγοράσω νομίζω πως κατά τον ίδιο τρόπο κι άλλοι φίλοι ή αναγνώστες θα σε τιμήσουν με τις επισκέψεις τους αλλά και τις αγορές τους από το μαγαζάκι σου! Τι άλλο να ευχηθώ από πολλή έμπνευση!
    katerina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σου! Καλή αρχή!!
    Είναι όλα υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα καλύτερα σου εύχομαι και θα τα έχεις! Είναι όλα πολύ πολυ όμορφα!!!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία νέα!
    Μπράβο σου δημιουργικό κορίτσι, είναι πολύ όμορφο να απασχολείσαι δημιουργικά με κάτι που αγαπάς και σε γεμίζει!
    Εύχομαι ακόμα καλύτερη και δυναμικότερη συνέχεια!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανυπομονω να δω και τα υπόλοιπα ταμπελάκια σου γιατι θέλω πολυ να πάρουμε για τα νέα μας παιδικά δωμάτια!!!Καλη αρχή Λιτσα μου! Τυχερό το jamjar !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχες δημιουργίες Λιτσάκι!!! Καλές δουλειές εύχομαι καλή να πάνε όλα όπως τα ονειρεύεται!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλες δουλειες σου ευχομαι αν κ ειμαι σιγουρη οτι η ευχη μου θα πιασει μιας κβειναι ολες οι δημιουργιες σου υπεροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ... ΘΑ ΧΑΡΩ!